Efektyvi reklama internete – pagalba verslui

Verslo pradžia

Į verslo pasaulį žengiate, tvirtai tikėdami savo produktu (preke ar paslauga) ir tuo, jog pastarasis neabejotinai atras savo vartotoją? Puiku! Motyvacija – viena iš sėkmingo verslo paslapčių, tačiau, siekiant sužavėti klientą, kuris, sutikite, šiandien yra labai reiklus, visų pirma reikia atrasti efektyviausius būdus, kaip pastarajam pranešti apie savo vykdomą veiklą. Reklama internete, apimanti įmonių kontaktų duomenų bazes, kuriose talpinama pagrindinė verslo informacija (kontaktiniai duomenys, siūlomų prekių/paslaugų aprašymai ir kita), mokamus skelbimus „Google“ ir baigiant daugybe kitų marketingo kanalų – efektyvi pagalba kiekvienam verslui, o ypač – naujam, dar tik bandančiam atrasti vietą savo srityje. 

Šiame įraše trumpai apžvelgiami pagrindiniai reklamos būdai, rekomenduojami naujam verslui, tačiau puikiai tinkantys ir seniau veikiančioms įmonėms. Kai aplink verda tokia stipri konkurencija, nesiimti veiksmų, padedančių neatsilikti nuo kitų įmonių, o dar geriau – jas aplenkti – taptų nedovanotina klaida. O besidomintiems, kokie sprendimai gali padėti pageidaujamų rezultatų pasiekti greičiau, turėtų sudominti „Lext“ platformos galimybės.

Kaip reklamuoti verslą?

Pasak liaudyje populiaraus posakio, apie mus turi kalbėti ne žodžiai, o darbai. Tačiau tie, kam aktualu kokybiški sprendimai verslui (vadinasi – visoms įmonėms, siekiančioms plėsti klientų ratą ir didinti pardavimus), šia liaudies išmintimi vadovautis nederėtų. Nesvarbu, net jei potencialiam klientui galite pasiūlyti aukščiausios kokybės prekes/paslaugas, neieškant efektyviausių būdų, kaip apie save šiam pranešti, pageidaujamo rezultato pasiekti nepavyks. Jūsų įmonė, tikėtina, įsilies į panašia veikla užsiimančių verslų foną ir liks potencialaus kliento tiesiog nepastebėta.

Reklama naujam verslui

Verslo pradžia kupina iššūkių, kuriuos norint sėkmingai įveikti, reikia domėtis ne tik tuo, kas yra tiesiogiai susiję su atliekama veikla. Darbų, kuriuos, pradedant verslą, derėtų atlikti, sąraše svarbią vietą užima ir reklama. O, atsižvelgiant į faktą, jog būtent reklama internete pajėgi pasiekti didžiausią tikslinių pirkėjų auditoriją su sąlyginai nedidelėmis investicijomis, pagrindinis dėmesys skiriamas tinkamos reklamos rūšies paieškai.

Verslo pradžia ir reklama internete

Internetinė svetainė

Verslo pradžia neatsiejama ir nuo įmonės interneto svetainės starto. Tiesa, net ir kalbant apie minimalias reprezentacines svetaines, sudarytas vos iš vieno puslapio, šis projektas turi būti efektyvus Jūsų prekę/paslaugą parduodantis įrankis, o ne tiesiog vieta, kurioje talpinama kontaktinė informacija. Tam skirtos vizitinės kortelės. 

Siekiant, jog interneto svetainė taptų efektyvia reklama verslui, o ne tik formaliu pliusiuku privalomų atlikti darbų sąraše, jos kūrimą reikėtų patikėti profesionalams, išmanantiems ir taikantiems SEO strategijas. Taip pat labai svarbu, jog internetinis puslapis būtų pritaikytas patogiam naršymui mobiliaisiais įrenginiais, neatsiejamais nuo šiuolaikinių vartotojų kasdienybės.

SEO optimizacija

SEO – tai Jūsų internetinės svetainės optimizavimas, pritaikant ją „Google“ paieškos sistemos algoritmams. Profesionaliai atlikto SEO rezultatas – informatyvi, kokybiška, patogiai ir sklandžiai valdoma internetinė svetainė, kuri, pagal tam tikras raktines frazes, susietas su konkrečia veiklos sritimi, paieškoje užima aukštesnes pozicijas. Į SEO optimizacijos svarbą žiūrint pro pirštus, tikėtina, Jūsų tinklapis atsidurs tarp tolimų „Google“ pateikiamų užklausos rezultatų, kuriuos potencialiam vartotojui, net ir turinčiam rimtą ketinimą įsigyti prekę/paslaugą, tiesiog gali neužtekti kantrybės peržiūrėti. Ir, priešingai, tinkamai išpildžius SEO rekomendacijas, aukštas reitingas paieškos sistemoje gali tapti efektyvia pagalba naujam verslui.

Įmonės paskyra socialiniuose tinkluose

„Facebook“ – populiariausias, didžiausią vartotojų skaičių vienijantis socialinis tinklapis, tad čia susikurti savo įmonės puslapį, pateikiant ne tik išsamų veiklos aprašymą bei kontaktinę informaciją, bet taip pat skelbiant potencialiems pirkėjams įdomius bei naudingus įrašus, tiesiog būtina. 

Žinoma, negalima pamiršti ir kitų socialinių tinklų („LinkedIn“, „Instangram“ ir pan.), kuriuose, priklausomai nuo konkretaus Jūsų pirkėjo portreto, taip pat  reikėtų pritaikyti skirtingas komunikacijos strategijas.

„Google“ ir „Facebook“ reklamos

„Google Ads“ reklama – populiariausia internetinės reklamos  forma, galinti pasiekti Jūsų tikslinį pirkėją, esantį bet kurioje pasaulio vietoje. 

Teisingi sprendimui verslui šiandien  neatsiejami ir nuo mokamos „Facebook“ reklamos, ypač, jei potencialūs pirkėjai yra linkę leisti laiką  šiame socialiniame tinkle. Vienas iš svarbių šios reklamos platformos privalumų – galimybė įvairiais pjūviais segmentuoti tikslinę auditoriją, kuriai bus matomas Jūsų verslo skelbimas. Tokia funkcija leidžia racionaliau išnaudoti reklamai skirtą biudžetą,  siekiant pageidaujamų rezultatų.

Verslo informacijos svetainės

Vartotojai, internete ieškantys dominančių prekių ar paslaugų teikėjų, savo pageidavimus išreiškia, suformuluodami konkrečią užklausą paieškos sistemos laukelyje. Norint, jog „Google“ algoritmas Jūsų įmonei skirtų kuo aukštesnę poziciją tarp potencialiam klientui pateikiamų atsakymų į jo klausimą, patikimuose verslo informacijos šaltiniuose svarbu paskelbti kuo daugiau konkrečios, nuoseklios informacijos apie save.

Įmonių kontaktų duomenų bazės („Google Verslo Profilis“, „VisaLietuva.lt“, ,,Imones.lt“, „1588.lt“ ir kita), kuriomis, tikėtina, naudojasi bei pasitiki ir dažnas potencialus Jūs klientas – vieta, kurioje, vos tik pradėjus verslą, turėtų atsirasti tiksli bei išsami informacija apie Jūsų įmonę (pagrindiniai rekvizitai bei kontaktai, darbo laikas, veiklos aprašymas, nuotraukos ir kita).

Tam tikrai informacijai pasikeitus (papildžius teikiamų paslaugų asortimentą, pakeitus darbo laiką ir pan.), būtina kuo operatyviau atnaujinti duomenis. Šis žingsnis, siekiant klientų akyse pelnyti patikimos įmonės reputaciją, yra labai svarbus. O, naudojantis „Lext“ platforma  – labai paprastas ir  greitas. 

Teisingi sprendimai – didesni pardavimai

Skaitmeninis verslo profilis – tai internete matomas Jūsų įmonės „veidas“ (kontaktai, tikslus darbo laikas, išsamus prekių/paslaugų aprašymas, klientų atsiliepimai, įrašai socialiniuose tinkluose ir kita verslo informacija), padedantis potencialiam klientui ne tik greičiau ir paprasčiau Jus rasti, bet ir formuojantis Jūsų prekės ženklo reputaciją, didinantis žinomumą bei leidžiantis pritraukti didesnį vartotojų srautą.

„Lext“ – įvairaus dydžio įmonėms, rinkodaros specialistams bei agentūroms skirtas įrankis, padedantis savo ar kliento skaitmeninį verslo profilį valdyti paprasčiau, greičiau, efektyviau. Tereikia visą aktualią informaciją ar jos atnaujinimus sukelti į vieną vietą, o „Lext“ šią sinchronizuos ir paskleis tarp daugiau nei 20- ties skaitmeninių kanalų internete (paieškos sistemose, socialiniuose tinkluose, žemėlapių ir navigacijų programėlėse, verslo duomenų sistemose ir kita), kuriuos vartotojai naudoja, ieškodami informacijos apie prekių ir paslaugų teikėjus. Teisingi verslo sprendimai – didesni pardavimai!